Blogg

Nyheter
Nyheter från Angselius Rönn

Nyheter

Angselius Rönns uppdrag är att profilera olika individer som arbetar med att utveckla svensk ridsport.

Sweden Horse Show är det sportevent som flest kvinnor besöker i Sverige. I år satsar Sweden International Horse Show på att slå publikrekord. Fler än 90 000 svenskar beräknas besöka evenemanget.

Varje år utvecklar vi ridsporten med evenemanget, säger Caroline Rosengren Berggren, marknadschef på Sweden International Horse Show.

Eventet sponsras bland andra av Saab, HM, Volkswagen, Agria, Länsförsäkringar och Hööks med flera. 

 

Nyheter

Inyett, som arbetar med automatiserad betalkontroll har anlitat Angselius Rönn för att öka Inyetts varumärkeskännedom och ta en position som Sveriges ledande företag för trygga och säkra a
Varför räknas ishockey men inte ridning som friskvård?
Yobber, som utvecklar ett rekryteringsverktyg baserat på strukturerade videointervjuer, väljer Angselius Rönn som PR-byrå.
Handbollsspelaren Ricky Landgraff och simmerskan Sanna Marjeta är årets mottagare av Angselius Rönns stipendium för enastående idrottsprestationer inom Special Olympics.
DriveNow, bildelningstjänsten från BMW och Sixt, väljer Angselius Rönn som ny PR-byrå.
Johan Rönn, partner och medgrundare av Angselius Rönn, bloggar om PR och medier på Resumé. Här kan du läsa hans senaste blogginlägg:
Johan Rönn, partner och medgrundare av Angselius Rönn, bloggar om PR och medier på Resumé. Här kan du läsa hans senaste blogginlägg:
Johan Rönn, partner och medgrundare av Angselius Rönn, bloggar om PR och medier på Resumé.
Johan Rönn, partner och medgrundare av Angselius Rönn, bloggar om PR och medier på Resumé.
Johan Rönn, partner och medgrundare av Angselius Rönn, bloggar om PR och medier på Resumé.

Sidor

Vill du veta mer?

Kontakta oss om du vill diskutera hur vi kan hjälpa er organisation!